Een klant ziet een reclame voor een nieuw beautyproduct op Instagram. Ze overweegt om het te kopen, maar is dit wel de allerbeste anti-agingcrème? Ze gaat op onderzoek uit en komt tot de conclusie: dit is toch echt de beste. Maar waar gaat ze het product nu kopen? Waar is het het goedkoopst? En welke winkel biedt de beste service? Uiteindelijk is de webshop gekozen en de aankoop gedaan. De webshop levert snelle en goede service, dat is fijn! De klant staat open voor reclamemails met tips en andere aantrekkelijke producten. Dit is een voorbeeld van een klantreis. Wil jij je verder verdiepen in deze fasen op weg naar een aankoop? Dat doe je met de MBO Module Customer Journey.
Wat leer je?
- De fasen die een klant doorloopt tijdens de customer journey
- Het bepalen van een doelgroep, productassortiment, marktpositie en trends
- Je raakt bekend met de verschillende soorten touchpoints
Voor wie is de MBO Module Customer Journey?
Ben jij werkzaam op een marketingafdeling? Of ben jij eigenaar van een bedrijf en wil je je verder verdiepen in de klantreis? Dat kan met deze opleiding! Leer meer over jouw doelgroep en de stappen die de klant doorloopt op weg naar jouw product of dienst.
Waarom studeren bij Scheidegger?
Een opleiding volgen in combinatie met een druk privéleven of een baan is best pittig. Bij Scheidegger doen wij er alles aan om jou te ondersteunen bij het behalen van je diploma. We adviseren je bij het kiezen van de juiste opleiding en begeleiden je tijdens je studie tot aan het diploma. Kortom: je krijgt van ons het duwtje in de rug dat je nodig hebt om je opleiding succesvol af te ronden. Want wij willen niets liever dan dat jij slaagt. En met behulp van onze 6 gouden garanties gaat het jou lukken. Gegarandeerd!
Kleine groepen en persoonlijke begeleiding
Wij geloven in leren van en met elkaar. Daarom vinden wij klassikaal onderwijs belangrijk. Bij Scheidegger studeer je in kleine groepen van maximaal 19 personen. Dan kunnen we de stof goed uitleggen, iedereen persoonlijk begeleiden en alle vragen uitgebreid beantwoorden. Zo weten we wat jij nodig hebt om te kunnen slagen en zo het beste uit jezelf te halen!
Onze docenten komen zelf uit het vak en weten precies hoe ze de theorie kunnen vertalen naar de praktijk. Zo leer je bij ons de theorie die je echt nodig hebt zodat je het direct kunt toepassen in je werk. Daar is ons lesprogramma op afgestemd. Wil je weten hoe onze studenten hun opleiding hebben ervaren? Lees hun verhaal.
Natuurlijk moet je het zelf doen, maar je staat er niet alleen voor! Tijdens je studie krijg je persoonlijke begeleiding van een mentor, die als geen ander weet wat er allemaal komt kijken bij het volgen van een studie. Zo helpen wij je om het beste uit jezelf te halen. Jouw doel is ons doel: een diploma!
Unieke opleidingsopzet
Het programma MBO Module Customer Journey duurt 3 maanden. De module bestaat uit 6 lessen. Je wordt begeleid door een studiebegeleider bij wie je met al je vragen terechtkunt. In de lessen word je goed voorbereid op de praktijkgerichte examens. Een ervaren docent legt de theorie uit en past die toe op de dagelijkse praktijk. Dat maakt de lessen zeer afwisselend en motiverend. Scheidegger weet dat dit een belangrijke voorwaarde is om een studie succesvol af te ronden.
Examengarantie
Als je onverhoopt niet slaagt voor je examen, maar je hebt wel alle lessen gevolgd, dan mag je het examen kosteloos overdoen. Kortom: Scheidegger begeleidt je daadwerkelijk naar een diploma. Zie onze 6 gouden garanties voor meer informatie.
Btw
Je ziet de prijs die je als consument betaalt. Ben je werkgever en wil je informatie over de btw, kijk dan op Praktische informatie.