Vandaag ben je op kantoor, je hebt een meeting omtrent de customer journey en betrekt hierbij de klanttevredenheid. Hoe verhogen we deze? En op welke manier kunnen we nieuwe klanten werven? Samen met jouw collega’s brainstorm je over het genereren van meer leads en bedenken jullie een plan om duurzame klantrelaties op te bouwen. Dit is hoe jouw werk als intern accountmanager eruit kan zien na het volgen van de MBO Intern Accountmanager. Door de customer journey te betrekken bij accountmanagement biedt deze opleiding een unieke combinatie.
Wat leer je?
- Je analyseert accountresultaten, bedenkt een klantstrategie en stelt verkoopdoelstellingen op
- Je komt tot een actieplan om klanten te benaderen, te werven en de relaties te onderhouden
- Je hebt kennis van de verschillende fasen in de customer journey en speelt in op de touchpoints
Voor wie is het MBO-programma Intern Accountmanager?
Je bent makkelijk in omgang met (potentiële) klanten en wilt je ontwikkelen tot intern accountmanager. De MBO Intern Accountmanager biedt de unieke combinatie tussen de aspecten van accountmanagement en de customer journey. Na deze opleiding kun je er ook voor kiezen om door te studeren om aan de slag te gaan als junior accountmanager.
Waarom studeren bij Scheidegger?
Een opleiding volgen in combinatie met een druk privéleven of een baan is best pittig. Bij Scheidegger doen wij er alles aan om jou te ondersteunen bij het behalen van je diploma. We adviseren je bij het kiezen van de juiste opleiding en begeleiden je tijdens je studie tot aan het diploma. Kortom: je krijgt van ons het duwtje in de rug dat je nodig hebt om je opleiding succesvol af te ronden. Want wij willen niets liever dan dat jij slaagt. En met behulp van onze 6 gouden garanties gaat het jou lukken. Gegarandeerd!
Kleine groepen en persoonlijke begeleiding
Wij geloven in leren van en met elkaar. Daarom vinden wij klassikaal onderwijs belangrijk. Bij Scheidegger studeer je in kleine groepen van maximaal 19 personen. Dan kunnen we de stof goed uitleggen, iedereen persoonlijk begeleiden en alle vragen uitgebreid beantwoorden. Zo weten we wat jij nodig hebt om te kunnen slagen en zo het beste uit jezelf te halen!
Onze docenten komen zelf uit het vak en weten precies hoe ze de theorie kunnen vertalen naar de praktijk. Zo leer je bij ons de theorie die je echt nodig hebt zodat je het direct kunt toepassen in je werk. Daar is ons lesprogramma op afgestemd. Wil je weten hoe onze studenten hun opleiding hebben ervaren? Lees hun verhaal.
Natuurlijk moet je het zelf doen, maar je staat er niet alleen voor! Tijdens je studie krijg je persoonlijke begeleiding van een mentor, die als geen ander weet wat er allemaal komt kijken bij het volgen van een studie. Zo helpen wij je om het beste uit jezelf te halen. Jouw doel is ons doel: een diploma!
Unieke opleidingsopzet
Het programma MBO Intern Accountmanager duurt 1 jaar en bestaat uit 2 modules. De module Customer journey bestaat uit 6 lessen, de module Accountmanagement bestaat uit 8 lessen. Je wordt begeleid door een studiebegeleider bij wie je met al je vragen terechtkunt. In de lessen word je goed voorbereid op de praktijkgerichte examens. Een ervaren docent legt de theorie uit en past die toe op de dagelijkse praktijk. Dat maakt de lessen zeer afwisselend en motiverend. Scheidegger weet dat dit een belangrijke voorwaarde is om een studie succesvol af te ronden.
Examengarantie
Als je onverhoopt niet slaagt voor je examen, maar je hebt wel alle lessen gevolgd, dan mag je het examen kosteloos overdoen. Kortom: Scheidegger begeleidt je daadwerkelijk naar een diploma. Zie onze 6 gouden garanties voor meer informatie.
Btw
Je ziet de prijs die je als consument betaalt. Ben je werkgever en wil je informatie over de btw, kijk dan op Praktische informatie.